Het Taallab

uitdagende taalactiviteiten voor basisonderwijs

Dit is een nieuwe pagina.

zelfevaluatielijst spellingcategorieën
Hierop kunnen kinderen hun beheersing van de diverse categorieën inschatten. Op basis hiervan kunnen ze dan prioriteiten stellen om gericht verder te oefenen.
categorie-indeling met voorbeeld.pdf (158.13KB)
zelfevaluatielijst spellingcategorieën
Hierop kunnen kinderen hun beheersing van de diverse categorieën inschatten. Op basis hiervan kunnen ze dan prioriteiten stellen om gericht verder te oefenen.
categorie-indeling met voorbeeld.pdf (158.13KB)

Hier kunt u content plaatsen.

dictees met analyseoverzicht
dictee-analyses.xlsx (129.39KB)
dictees met analyseoverzicht
dictee-analyses.xlsx (129.39KB)


oefenen met termen
Het gaat hier om termen als klinker en medeklinker en het verschil tussen korte klinker, lange klinker, tweeklank en om de termen geleed / ongeleed woord in relatie tot samenstelling en afleiding.
Opdracht spellingtermen.pdf (202.82KB)
oefenen met termen
Het gaat hier om termen als klinker en medeklinker en het verschil tussen korte klinker, lange klinker, tweeklank en om de termen geleed / ongeleed woord in relatie tot samenstelling en afleiding.
Opdracht spellingtermen.pdf (202.82KB)


Deze tekst past u aan door erop te klikken.